Pages

Wednesday, June 2, 2010

Миний Монгол бичиг







"Арвай-Жин" ТББ нь Монгол бичгийг сэргээх, өв соёлоо хамгаалах зорилгоор байгуулагдан үйл ажиллагаага эхлүүлээд байгаа миний монгол бичгийн төлөөх хос бичигтэн болох хүсэл мөрөөдлийн минь түүчээ болсон байгууллага юм. Төрсөн нутаг Арвайн талынхаа нэрээр нэрийдсэн болой. Мөн энэ ажил маань нэлээн өргөн далайцтай , үр дүн сайтай жин дарж өрнөөсэй гэхдээ "жин" хэмээх үгээр өргөтгөсөн болно.

Миний Монгол бичиг

Монгол хаадынхаа титмийг
Тэргүүнээ залан удамшиж
Монгол хатдынхаа төгөлдрөөр
Тэнхээгээ засан урагшилж
Эртний уран төрхөөр
Эрчмийн хүчийг илгээсэн
Миний Монгол бичиг
Хөх тэнгэрийн зураг аа
Эхийн чинэсэн хөхний
Сүүн дуслаар амилж
Эрэмгий баатар эрсийн
Сүрт зоригоор амьсгалж
Биелэн бүжих дүрсээр
Босоо заяаг илгээсэн
Миний Монгол бичиг
Хөх тэнгэрийн зураг аа
Авралт нөмрөг уулс нь
Ан малаа агуулж



Байгалийн бодит биесийг
Бийрийн таталгаар урласан
Миний Монгол бичиг
Хөх тэнгэрийн зураг аа

No comments:

Post a Comment