Pages

Tuesday, July 5, 2011

Миний хань бурхнаас заяасан авъяастай зураач

Хайрласан ч урт удаан амьдарч чадаагүй миний хань сайхан залуу, тэр минь уран гартай, авъяаслаг дархан, зураач юм. Би түүндээ хүү төрүүлж бид аз жаргалтай амьдарсан цаг хугацаа өнгөрсөн өчигдрийнх мэт боловч бидний гэр бүлийн гэрч болон үлдсэн хүүхдүүд минь өдгөө том болцгоож байна. Амьдрал ямар хүний санаснаар байх биш дээ. Хэтэрхий залуу бүсгүй хайр дурлалдаа итгэсэн ч амьдралын олон асуудлыг зохиоцуулж дийлэлгүй салах замыг сонгосноор бид хоёрын амьдрал хоёр тийшээ болсон. Гэвч би одоо хэр нь нөхөртөө хайртай. Түүнийгээ ойлгож амьдарч чадаагүйдээ хэзээ ч харамсахыг хүсдэггүй шигээ түүндээ хэтэрхий хайртайдаа хажууд нь байж чадаагүй юм болов үү гэж боддог. Бас яаж хайрлахаа мэдээгүй юм болов уу. Саяхан нөхөр маань уран бүтээлийнхээ үзэсгэлэнг гаргалаа. Би өөрөө хийсэн юм шиг л бахархсан, хөөрсөн. Билгээгийн минь гар үнэхээр алтан гар. Хэн ч хайрлам тийм уран, чадварлаг. Түүнийхээ уран бүтээлийн үзэсгэлэнгийн нээлтэд очихдоо ямар их баяртай байснаа тэндээс гарсныхаа дараа л мэдсэн. Би хүүтэйгээ зургаа ч авуулж амжилгүй явсан. Хайртай ханийнхаа хоёр дах амьдарлыг би хайрлаж, аз жаргал, баяр баясалтай байгаасай, тэдний дунд сэтгэлийн гэгээн оршиж байгаасай гэхдээ би ханьдаа сайн сайхныг хүсээд одоо хэр нь хайртайгаа нүдээрээ хэлээд л гарсан. Чи минь илүү ихийг хийж бүтээж, Монголынхоо түүхийн алтан сан хөмрөгт өөрийн мөрөө үлдээж буйд би их баяртай байгаа. Чамд минь чи бидний энхрий сайхан хүү минь байна. Чи их баян хүн шүү хайрт минь. Өөрөө хайрлаж чадахгүйдээ өрөөл рүү явуулсан тэнэгхэн намайгаа ойлгож, одоо хэр нь инээж угтдаг чамдаа тэр л хайрын гэгээн он жилүүд шиг үлдэе дээ. Чинийхээ тухай телевизээр сонсоод маш их бахархаж, баярлсан. Чи минь монголын уран дархчуудын залгамж халаа нь байж, эх соёлынхоо түүхэн хэлхээ, номын алтан хуудас болсонд талархаж байна. Монгол улс чамаар бахархах болноо. Урагшаа улам ихийг амжуулаарай.

No comments:

Post a Comment